1 vecka kvar

Nu har jag bara en vecka kvar av semestern och det ger mig lite creeeeeps! Ursch vad jobbigt. Har haft det tokskönt i 5 veckors tid nu utan en enda jobbtanke. Men nu börjar det närma sig alldeles för mycket.

Har inte haft några direkta insättningsproblem denna gång. Förväntade mig några dagars sängliggande. Okej - jag har legat i soffan och sett film mestadels - men det räknas inte;) Det ville jag. Det var inte så att jag inte hade nåt val.
Idag har jag gått upp till 10mg och ska stanna här tills "min" läkare kommer tillbaks - gosch - vill BYTA!! Till någon som VET, KAN!! Vikarien hade ju mycket mer koll. "Min" läkare är säkert en duktig läkare - på benbrott och dylikt, men inte antideppmedicin.

Har haft en skön vecka med simning, styrketräning, gosat på 1månadersbabyn osv. Allt har funkat bra.

En sjuk tanke som alltid ger mig ångest är "vem är jag? VAD är jag? är det jag som tycker/tänker detta??". Jävligt flummigt men jämt när jag fick ångest så tänkte jag så, antingen före eller under attacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0