En härlig resa

En härlig resa har jag haft med fin natur, god mat, fina vänner, god öl och massa annat bra;) Fick dessvärre en stor panikångestattack där och den satte sina spår. Ringde läkaren i morse och jag ska sätta in medicinen igen. Jahapp. Så kass var jag. Så lite orkade jag ens försöka. Men, det känns bra. Läkaren (en annan mer kunnig en!!) sa att ibland behövdes det bara en liten dos för att hålla ångesten borta, så jag kanske klarar mig på lägre dos nu än innan. Vi får se. Ska börja med den ikväll och vi får se om jag får några insättningsproblem. Jag är förberedd på att ligga i soffan under täcket några dagar framöver iaf!

Iaf, Skottland är ett väldigt fint land och jag diggar Glasgow mycket. Där fanns allt; mycket mysiga pubar, mycket att titta på och BRA shopping:) För att försöka få en skymt att Loch Ness åkte vi även upp till Inverness och hann med att sova på två B&B´s. Hur mysigt som helst med riktig skotsk frulle. Och nej, haggis var ingen hit.

Både jag och min sambo åker gärna tillbaks dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0