Hemma i staden

Ja, nu är vi tillbaka här. Det gick bättre än väntat. Saknar såklart de där hemma mycket! Där är man LEDIG! Det är fortfarande tre½ v tills jobb igen, men så fort man sätter fötterna här i staden börjar man tänka på jobb. Urk. Alltså, jag trivs där, det gör jag. Men jag mådde så dåligt där innan jag blev sjukskriven så det är det enda jag tänker/kommer ihåg nu:(

Jag har varit jättekass på mina självhjälpsböcker. Fy! Jag tar alltid tag i massa saker, men sedan blir det alltid liggandes. "Imorrn!" blir alltid nästa dag, och så nästa och nästa och nästa och.......

Kommentarer
Postat av: malve

Jag är också sån. Läser en massa och får en massa uppslag. Börjar med en del. Ett tag. Och sedan faller det i glömska...
Hoppas det blir bättre när du "landat". Du är ju samma person som du var i förra veckan. Som klarade allt. :)

2007-07-20 @ 18:09:07
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0