Litegranna

Ja, lite ångest har jag haft det senaste dygnet. Hm...why?! Tänker på att det här är sista veckan jag träffar syster på länge, sedan åker jag och päronen hemöver på söndag. Snyft! Vill alltid ha henne nära för då mår jag bra och jag behöver inte göra mig till.

Var på staden igår och handlade en mascara (!). Ska ut idag igen och se om jag hittar något snyggt. Om två veckor åker nämligen jag och tre till till Great Britain för att ha en veckas semester med öl och whiskey och snygg natur! Vill ha lite snygga kläder tills dess. Snygga och bekväma eftersom jag annars gärna traskar runt i fula shorts och mysbyxor;)

Kommentarer
Postat av: Di

Kram på dej och sköt om dig! Skönt att få semester, ha det så underbart!
Di

2007-07-09 @ 14:44:08
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: malve

Åh, skulle ha åkt till Skottland på natur- och whiskyresa för några år sedan (närmare bestämt 7) men jag fick barn istället.

2007-07-10 @ 21:18:20
URL: http://malves.blogg.se
Postat av: Bara jag

Malve: Det är dit vi ska:) på en whiskey och naturresa:) Jag får berätta och visa bilder för dig sen:)

2007-07-16 @ 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0