Lättnad

Läkaren sjukskrev (varför säger jag jämt sjÖkskrev? svårt ord att säga det där...)mig i två veckor idag. Samtidigt som det kändes SÅ skönt får jag  skuldkänslor "hur ska det gå på jobbet nu blablabla" "undrar vad de tänker om mig nu? (att jag sitter i ett hörn och vaggar och biter på tånaglarna?).

IAF så har jag haft en bra dag utan ångest. Vaknade och var nervös/orolig i morse men det gick fort över. Nu känner jag bara lättnad över att vara ledig i 6 veckor och BARA VARA! Läsa min självhjälpsbok och ta hand om mig själv. Åka hem till föräldrarna på landet och bli riktigt bortskämd av dem. Åhhh!!!! :)

Har precis pratat med min bästis som fick barn på midsommardagen. Allt låter helt fascinerande och jag längtar tills jag får se underverket!

Imorrn kommer som sagt mina föräldrar och syster hit och det ska bli så skönt! Jag är LEDIG, behöver inte känna någon stress eller press, bara ta dagen som den kommer.

Tack!

Kommentarer
Postat av: malve

Åh, så skönt! Känn inget dåligt samvete för jobbet. De klarar sej!
Kram!

2007-06-28 @ 18:11:31
URL: http://malves.blogg.se
Postat av: Andy

Vadå kan du bita på tånaglarna?
Bildbevis.......

2007-06-28 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0