Soffsov

Somnade nyss i soffan, helt trött och seg. Har haft dåligt aptit de senaste dagarna och har därför inte så stor ork. Somnade iaf i soffan och vaknade av lite ångest. Undrade varför nu då?!?? Gick upp på toan, ringde en vän och nu är det bra igen. Är detta små ångestattacker jag får eller? Jag menar, blir de inte värre än såhär så KAN JAG LEVA MED DET!! För de går ju över? Och som sagt mår jag bra till 90% av tiden.

Min sambo och jag lånade en film ikväll. Vi dealade som så att han lagade maten om jag körde iväg till stan och hyrde en film. Jag körde ner på stan själv i svärmors bil (som jag aldrig kört innan), gick in och hyrde en film, körde tillbaks. Då ringde sambon och sa att mjölken är slut. Jag svängde in på ica och köpte tre liter mjölk.
OCH JAG VAR INTE RÄDD!!

TACK: för att jag inte räds åt att göra dessa saker!! Det var jättejobbigt innan jag började med medicinen och jag trodde det skulle komma tillbaks.

BRABRA: att jag fixade det utan problem! Lite nojja från början men så fort jag satte mig i bilen kändes det bra!

Kommentarer
Postat av: malve

Bra jobbat!!!
Vad skönt att du vågar - och att det gick bra!
Kram

2007-06-29 @ 08:22:05
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0