Tack

För alla snälla och fina kommentarer här! Det gläder mig:)

Igår fick jag hem en bok jag har beställt från Ingen panik (http://www.ingenpanik.se). Det är en självhjälpsbehandling. Jag har ALLTID läst mycket om psykiska åkommor och speciellt panikångest så jag VET all fakta, hur man ska/borde tänka osv. Men egentligen har jag aldrig ÖVAT på det. I den här boken finns det även hemuppgifter och övningsfrågor. Igår började jag lite smått och det ska bli väldigt spännande att se resultatet! Egentligen hade jag helst gått till en psykolog/terapeut, men i dessa semestertider får man ta det som finns tillgängligt.

Den här dagen känns fin iaf, jag har ett lugn inom mig som jag gärna alltid behåller! Jag och min sambo pratade igår om att jag ska sjukskriva mig dessa två veckor innan jag får semester, åka hem till föräldrarna på landet och TA HAND OM MIG SJÄLV. Kl 14 idag ska jag träffa läkaren. Vi pratade på telefon tidigare idag och han undrade om jag inte skulle behöva börja med medicinen igen, men jag sa bestämt NEJ! Jag tror att jag behöver lugn och ro och få tänka på MIG själv inte alla jobb som måste göras:(

Iaf, imorrn kommer mina föräldrar och syster hit. Det ska bli så roligt!!! Förhoppningsvis åker jag hem med dem på söndag och då börjar kureringen av mig själv!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0